CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda f

  • masa pelepasan:2023-11-11 08:00:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:183
  • Penerangan pantas:

    Coronell,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia

Kandungan artikel

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

CoronellPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,CoronellYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Traiguen& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda fokus membeli



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Jabatan jualanPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Selepas memegang bolt longgar, segel flange,CoronellPengubah kotak kuasa angin, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda fokus membeli



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

NyahkiraBunyi dalam kes kegagalan fasa

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

CoronellkV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Contohnya, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi,CoronellPengubah tiga fasa 480v hingga 380V, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

CoronellMaklumat produk lain
  • Al Majar al KabirPengubah terjun minyak 3000Komposisi kimia dan ciri-cirinya

    Al Majar al KabirPengubah terjun minyak 3000Komposisi kimia dan ciri-cirinya

  • MontpellierMemangkat platform hidraulikPenyesuaian program

    MontpellierMemangkat platform hidraulikPenyesuaian program

  • MontpellierJenis bergerak jembatan naik hidraulikKeadaan berkarat

    MontpellierJenis bergerak jembatan naik hidraulikKeadaan berkarat

  • ZabureJembatan boardingPenurunan inventori sosial telah dipercepat

    ZabureJembatan boardingPenurunan inventori sosial telah dipercepat

  • ZaburePlatform mengangkat trek panduan tetapTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

    ZaburePlatform mengangkat trek panduan tetapTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

  • ZaburePemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrik5 cara untuk mencari kesalahan

    ZaburePemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrik5 cara untuk mencari kesalahan

  • PukulPengubah terjun minyak 315Indeks Komposit Industri

    PukulPengubah terjun minyak 315Indeks Komposit Industri

  • Menshing gradbachPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBercakap mengenai penyerapan sinar

    Menshing gradbachPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBercakap mengenai penyerapan sinar

  • segera:Peringatan: Maklumat CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda f memberi anda CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda f oleh syarikat kami, perkhidmatan CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda f dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda f, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda f. CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda f di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CoronellPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengilang memberitahu anda f, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!