CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan

  • masa pelepasan:2024-02-18 17:33:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:104
  • Penerangan pantas:

    Coronell,Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kura

Kandungan artikel

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

CoronellMelangkah proses pengubah jenis kering?

Segel kebocoran minyak

Dos HermanasSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Berapa harganya?Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Pengetahuan enciklopedikJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,CoronellGambar pengubah kuasa, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

CoronellLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas,CoronellPenukar 500 kV minyak ditenggelamkan, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,CoronellHarga pengubah jenis kotak 160KVA, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

CoronellMaklumat produk lain
  • Al QasimPengubah terbenam minyakBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

    Al QasimPengubah terbenam minyakBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

  • SonbothaiLift kereta api panduanApa peranannya dalam industri?

    SonbothaiLift kereta api panduanApa peranannya dalam industri?

  • SonbothaiJembatan penghalang bergerakPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

    SonbothaiJembatan penghalang bergerakPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

  • WroclawJambatan naik jenis jambatanApa kesalahannya?

    WroclawJambatan naik jenis jambatanApa kesalahannya?

  • WroclawPlatform mengangkat tali aluminumMengapa saiz penggunaannya berkurang

    WroclawPlatform mengangkat tali aluminumMengapa saiz penggunaannya berkurang

  • WroclawPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikProduk membantu membina pangkalan data yan

    WroclawPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikProduk membantu membina pangkalan data yan

  • BayjiPengubah terbenam minyakAnalisis Penyebab Kegagalan Penyumbatan dan Perbincangan Penyelesaian

    BayjiPengubah terbenam minyakAnalisis Penyebab Kegagalan Penyumbatan dan Perbincangan Penyelesaian

  • EgerMeja angkat hidraulik kecilApakah perkembangan industri semasa?

    EgerMeja angkat hidraulik kecilApakah perkembangan industri semasa?

  • segera:Peringatan: Maklumat CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan memberi anda CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan. CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CoronellKeperlukan tetapan pengubah jenis keringMengenai pilihan pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!